bloglovin

Ett litet testinlägg bara sådär!
Kategori: AllmäntDatum: 2011-04-11 ♥ Klockan: 20:43:04


 blöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgjdlr  kf blöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik j lrfgj ölrjdöl  dkr fölkgjdlrkfb löabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgj dlr kfbl öabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgjdlrkfbl öabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkr fölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdfl  ksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgjd  lrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkr fölkgjdlr  kfblöabdkhei jrlj kjdflksnu sk anik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj  ölrjdöl dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj  ölrjdöl dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik  jlrfgj   ölrjdöl dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu  skanik jlrfgj ölrjdöl dkrfö kgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu ska nik jlrfgj ölrjdöl   döl dkrfölkgjdlrkf blöabdkhei jr lj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl  dkrfölkgjdlrkfblöabdkhe i jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ö lrjdöl dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik  jlrfgj ölrjdöl  dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu s kanik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgjdlrkfblöabdkhei jrlj kjdflksnu skanik jlrfgj ölrjdöl dkrfölkgjdlrkf     


Kommentarer

  FOTO
    - Alla bilder är tagna av mig om inget annat sägs.
    - Mina bilder är fotade med min Nikon D90. Läs mer om min utrustning här
     - Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elemens 7.

   DESIGN
     - Jag gör mina designer i Photoshop Elements 7.
     - Jag säljer designer för från 100 kronor. Maila mig vid intresse! Lovliie.blogg[a]hotmail.com

   ÖVRIGT
    - Om du gillar min blogg så får du jättegärna lägga till mig på bloglovin.
    - Vet du att det finns en lag på att man inte får kopiera andras foton mm.? Läs mer här!
    - Alltså är allt på bloggen copyright och får inte kopieras utan min tillåtelse!
    - Du behöver inte fråga ”Ska vi prenumerera på varandras bloggar?” För svaret är nej. Varför kan ni läsa här!
    - Jag publicerar inga skräpkommentarer dvs. reklam, besök-min-blogg, osv.



Kom ihåg mig?







Trackback
TILL STARTSIDAN

Hej & välkomna hit till min blogg! Jag som heter Micaela, är 15 år och går sista året i grundskolan. Här i min blogg så får ni se fotografier som jag har tagit med min Nikon D90. Jag har även ett stort intresse för mode och design, som ni kanske kommer märka av!



PERSONLIGT
  Dagbok/Vardag
  Micaela Eriksson
  Dans & Gymnastik
  Livet i bilder

  Outfits
  Mode & Stil
  Shoppat

FOTOGRAFI
  Djur
  Porträtt
  Natur
  Ätbart
  Detaljer & Föremål
  Övrigt

SKAPANDE
  Bloggdesign
  Tecknat för hand
  Photoshop

ANNAT
  Musik
  Läst, hört & sett
  Tävlingar mm.
  Tips & Tricks
  Frågor & svar
  Filmer


2009
Januari, Februari, Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December


LÄNKAR
Carolina Lundström Ctina's Konstblogg Fotobecka Lisa Chen Matilda Nicolina Jovic

Intresserad av ett länkbyte? Kontakta mig via en kommentar eller mail!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogglista.se Bildbloggar
Fotobloggar bloggar Reggad på Commo.se
Bloggparaden

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!