En fin rubrik...


Jag heter då Micaela. Jag föddes den 29 juni 1995, en torsdags förmiddag på BB på Löwenströmska sjukhuset. Nu, 16 år senare bor jag med min familj och min tjocka katt i en gul liten villa en timme utanför våran huvudstad Stockholm.

De flesta beskriver mig som glad och kreativ och det är nog de två orden som passar bäst in på mig. Jag tycker om att göra det mesta som handlar om kreativitet och som gör mig glad. Jag ängnar större delen av min fritid till fotografi, dans, gymnastik och sen tycker jag såklart om att göra massor med annat kreativt när jag får tid till det som tillexempel bloggdesign och teckna. 

Jag går mitt första år på gymnasiet och drivs som fisken i vattnet och som handen i handsken. Utmärkt alltså! Jag tycker det är så himla kul att få jobba kreativt i skolan lixom. Och till och med få betyg i det, det kan man ju bara drömma om. Men nej, det är min vardag det! Haha! Jag tycker i alla fall att det är superkul att få göra saker som man är intresserad av och tycker är roligt i skolan. På så sätt kan man klara av långa dagar och plugg. Jag har till och med börjat att trycka fel snabbkomandon på min dator för att vi använder mac i skolan. Haha!

Dansat har jag gjort i flera år och just nu dansar jag två gånger i veckan eftersom jag inte visste hur mycket plugg det skulle bli på gymnasiet. Jag tränar också truppgymnastik tre gånger i veckan och har gjort det i ungefär ett år. Så än så länge är jag bara nybörjare men kan ändå tänka tillbaka och se hur jag har utvecklats både fysiskt och psykiskt. Det bästa jag vet är att vinna över min egen rädsla, det måste vara den bästa känslan som finns! Just därför är det nog också därför som jag känner att jag inte vill sluta medans andra börjar ledsna.

Det var lite kort (eller långt, beror på hur man ser det) om mig själv. Hoppas det var kul att läsa! ♥

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

gymnasiet och drivs som fisken i vattnet och som handen i handsken. Utmärkt alltså! Jag tycker det är så himla kul att få jobba kreativt i skolan lixom. Och till och med få betyg i det, det kan man ju bara drömma om. Men nej, det är min vardag det! Haha! Jag tycker i alla fall att det är superkul att få göra saker som man är intresserad av och tycker är roligt i skolan. På så sätt kan man klara av långa dagar och plugg. Jag har till och med börjat att trycka fel snabbkomandon på min dator för att vi använder mac i skolan. Haha!



Dansat har jag gjort i flera år och just nu dansar jag två gånger i veckan eftersom jag inte visste hur mycket plugg det skulle bli på gymnasiet. Jag tränar också truppgymnastik tre gånger i veckan och har gjort det i ungefär ett år. Så än så länge är jag bara nybörjare men kan ändå tänka tillbaka och se hur jag har utvecklats både fysiskt och psykiskt. Det bästa jag vet är att vinna över min egen rädsla, det måste vara den bästa

Bloggadress/Hemsida: http://lovliie.blogg.se/ Datum: 2011-11-02 Tid: 10:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MICAELA ERIKSSON, 16 ÅR
Läs mer om mig här...
Läs mer eller beställ bloggdesign här...

Micaela heter jag och är 16 år gammal, född -95 alltså. Jag går mitt första år på gymnasiet, Estet, inriktning Estetik & Media. Här i bloggen bjuder jag på både foto och vardag. Jag har även ett stort intresse för mode, design, dans & gymnastik som ni också kommer få se här i bloggen ♥

bloglovin

KONTAKT
Lovliie.blogg[a]hotmail.com


















PERSONLIGT
  Dagbok/Vardag
  Micaela Eriksson
  Dans & Gymnastik
  Livet i bilder

  Outfits
  Mode & Stil
  Shoppat

FOTOGRAFI
  Djur
  Porträtt
  Natur
  Ätbart
  Detaljer & Föremål
  Övrigt

SKAPANDE
  Bloggdesign
  Tecknat för hand
  Photoshop

ANNAT
  30-dagars-listan
  Musik
  Läst, hört & sett
  Tävlingar mm.
  Tips & Tricks
  Frågor & svar
  Filmer









TVÅTUSENNIO
Januari, Februari, Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

TVÅTUSENTIO
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

TVÅTUSENELVA
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


LÄNKAR
Almas Foto Carolina Lundström Cim Vuorinen Ctina's Konstblogg Fotobecka Lisa Chen Matilda Nicolina Jovic

Intresserad av ett länkbyte? Kontakta mig via en kommentar eller mail!


MEDLEMSKAP
Blogglista.se
Bildbloggar Fotobloggar bloggar
Reggad på Commo.se Bloggparaden
M I C A E L A S  - En blogg om mig, fotografi, mode, design och annat kreativt!